نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3855
-
الف
+

«ویدا جوان»: به خاطر قضاوت های غلط مردم، شهرت را دوست ندارم

«ویدا جوان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از بدی های شهرت گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ویدا جوان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم2 اخیرا شاهد نقش آفرینی وی در سریال «زمانه» بودند، در یک مصاحبه از بدی های شهرت گفت.

ویدا جوان در پیوند با نحوه ورود خود به عرصه بازیگری گفت: از کودکی فعالیت هنری زیادی داشتم و در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت می کردم. در ابتدا بازیگری هنر مورد علاقه من نبود، در واقع می شود گفت بازیگری من را انتخاب کرد. زمانی که به عنوان بازیگر حرفوی وارد بازیگری شدم، دیدم یک وظیفه تمام وقت است و باید برای آن وقت مکمل گذاشته شود و آدم باید دائم به یادگیری و تحقیق و تمرین بپردازد.

بازیگر ماه و پلنگ درباره شهرت و اتفاقاتی که باعث مشهور شدنش شده اظهار داشت: اصولا به شهرت علاقه ای نداشته ام و بازیگری را هم برای شهرت انتخاب نکرده ام؛ تصورم بر این است که نقش آفرینی در نقش های مختلف و تجربه کردن انسان های مختلف در هر نقشی می تواند به شعور انسانی و به رشد روح و ذهن من کمک کند.

جوان ادامه داد: من از بازیگری موارد بسیاری یاد گرفته ام و این هدف من برای بازیگر شدن بود. گاهی وقت ها قضاوت هایی می شود که باعث می گردد فکر کنم کاش آدم مشهوری نبودم. گاهی وقت ها دلم می خواهد برای خودم در زندگی رها باشم و خیلی وقت ها این زیر ذره بین بودن و شناخته شدن باعث می شود که بگویم کاش مشهور نبودم و کسی من را نمی شناخت.

بازیگر سریال زمانه افزود: بیشترین چیزی که باعث می شود فکر کنم شهرت را دوست ندارم، این قضاوت های غلط است که آدم را از روی آن چیزی که در تلویزیون و سینما و تیاتر می بینند، قضاوت می کنند. در حالی که این شاید پنج درصد از خود واقعی آن انسان باشد. شاید ما هرگز نفهمیم آدمی که دارد این نقش را بازی می کند چقدر سواد، چه ایدئولوژی و چه نگاهی به زندگی دارد و این دقیقا اتفاقی است که بعد از ایفای نقش در سریال ماه و پلنگ داشتم.

«ویدا جوان» متولد ۱۳۶۵ خورشیدی در تهران، دانش‌آموخته بازیگری تیاتر در کانون آموزش‌های «حمید سمندریان» می‌باشد. او با بازی در سریال «زمانه» به تلویزیون معرفی شد.

گفتنی است که سریال های «ماه و پلنگ» و «پژمان» پیش تر با بازی بانو جوان از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

ویدا جوان: بازیگری را عاشقانه دوست دارم/ امیدوارم آثار کشورهای فارسی زبان را از دریچه ای فیلم2 تماشا کنیم

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر